K br s kasyno paketleri

bonus lojalnościowy za napad na kasyno

Uczestnicy okrągłego stołu (od lewej do prawej): Blueprint Jo Purvis, SG Digital Rob Procter, ESA Gaming Maria Luisa Malfasi i Realistic Games Robert Lee.Ponieważ cztery wiodących deweloperów gier wypuszczają gry sportowe w tym miesiącu, Gambling News studiuje rozwój tych nowych tytułów i możliwości, które ten gatunek przynosi operatorom.Rob Procter, SG Digital: Z Rainbow Riches Race Day było kilka czynników, które doprowadziły nas do opracowania naszej najnowszej gry.Pierwszym z nich był mój wizyta w nadmorskim miasteczku w wielkiej Brytanii, gdzie grałem w takiego derby w rozrywki galerii.To nie był sport wyścigów konnych, który przyciągał jako taki, ale więcej dobrego samopoczucia, nostalgiczny element tej tradycyjnej gry.Przy stosowaniu pomysły w nowej mechanice, jak zrobiliśmy w Rainbow Riches Race Day, to oczywiście bardzo dobrze nadaje się do marki.Jeszcze jednym ważnym elementem w rozwiązywaniu włączyć tematu wyścigów konnych był czas.Wiedzieliśmy, że ta gra zostanie wydana w pierwszym kwartale 2021 roku, a więc tematyczna związek z Челтенхемским festiwalem, podczas gdy wyścigowy świat również przygotowuje się do Grand National w przyszłym miesiącu, co wydawało się właściwe.To wydanie przybył w odpowiednim czasie roku dla nas, aby zrobić coś dla naszej brytyjskiej sportowej książki i kasyna, aby zostać w tyle.Wiemy, jak potężny Rainbow Riches dla dużych marek operatorów, i wszystko ładnie zeszło do tego wielkiego uruchomienia gry.Robert Lee, Realistic Games: zwróciliśmy się do BetVictor, aby utworzyć gniazdo, aby dodać wartość do ich poręczenie klubu piłkarskiego Fulham.Pracowaliśmy z nimi jako operator w ciągu kilku lat i produkowały podobne gry, gdy mieli do czynienia z innymi zespołami Premier league.Te gry były bardzo udane dla nich i dał nam wzór do produkcji Фулхэма.Jak wiadomo, piłka nożna w ogóle i angielska Premier league w szczególności mają ogromną atrakcją.Opracowanie gniazda, który łączy się do tego powszechnego zjawiska, daje mu niesamowitą komercyjną i krzyżowe atrakcyjność.Jo Purvis, Blueprint Gaming: Uruchomienie naszej nowej hali sportowo-tematycznej gry PDC World Darts Championship pozwala nam poszerzyć zakres tych gier, dostępnych w naszym portfolio, a także zapewnić możliwość interakcji z innym typem graczy.Korzystanie z licencji PDC i włączanie wiodących światowych graczy w rzutki czyni tę grę bardzo atrakcyjną dla fanów sportu i tych, którzy szukają sportowy tematyczne.Rzutki pełen natychmiast rozpoznawalne postacie, takie jak "ukąszenie węża" Peter Wright, "Mighty Mike" Michael van Gerwen i nowo koronowany mistrz świata "Iceman" Гервин Price, które są reprezentowane w naszej nowej grze, a także pozostałe 10 najlepszych graczy na świecie orderu "Za zasługi".Operatorzy stale szukają sposobów, za pomocą których mogą poprawić cross-sprzedaż graczy od sportsbook do casino.Wykorzystując znane marki i sprawdzony format gry kasyno, stworzyliśmy slot, który znacznie wyostrzenie praktykę cross-sprzedaży dla operatorów.Biorąc pod uwagę silny związek zakładów z tarczą do gry w rzutki i wielu operatorów pierwszego poziomu, sponsorujących najważniejsze wydarzenia, cross-sell z tych platform i oferowane możliwości marketingowych, być może, więcej niż jakikolwiek slot.Maria Luisa Малфаси, ESA Gaming: W ESA tworzymy treści "swipe-in", który integruje się w sportowe książki, aby pozwolić graczom cieszyć się najlepszymi wysokiej jakości gier w kasynie, nie przerywając proces stawek.Tak więc, dla nas idea stojąca za naszymi sportowymi tematycznych nazwami, to mieszanka zgodności środowiska, w którym są one sprzedawane, a mianowicie sportowych książek, z koncepcją tworzenia czegoś natychmiast rozpoznawalne.Staramy się skutecznie stworzyć nową pion, więc dawanie czegoś znanego publiczności z punktu widzenia tematy i gry ma kluczowe znaczenie.Nasza piłkarska tematyczna gra Goal Mine-pierwsza z tych gier, a także Basket Mine i Tennis Mine pójdą w tym roku.To nie tylko sportowa temat, który rezonuje z graczami, ale i prosty format i różne końcowe rundy, które tworzą prawdziwy postęp i kończą sportowym działania.To okazało się bardzo popularny wśród widzów, tak jak to tworzy emocje i rozrywka.JP: Reputacja Blueprint Gaming za udostępnienie bardzo udanych gier na wielu rynkach europejskich zapewni wysoką jakość tej marki gry PDC.W rzeczywistości, nasz status wiodącego dewelopera firmowego treści jest przyczyną, dla której właściciel licencji zwrócił się do nas o rozwój właśnie tej nazwy.Tradycyjnie to prawda, że niektóre sportowe tematy gier ze wszystkich sił starali się uchwycić wyobraźnię graczy.Piłka nożna i wyścigi konne zawsze były "tabu" obszarem z punktu widzenia tematu, ale demografia graczy zmienia się.Błędy, być może, zostały wykonane w przeszłości przez deweloperów, starając się naśladować sport w gnieździe, ale podejście, które wzięliśmy z PDC World Darts Championship, polega na tym, aby włączyć solidny format gniazda ze tematyce sportowej.Wiemy, że rozgrywka jest silny z poprzedniego doświadczenia i nie przesadzone z sportowym tematem, dając równowagę, która będzie rezonować z szeroką publicznością.MLM: myślę, że to może być dlatego, że tradycyjne publiczność slotów nie szuka go, dlatego też szczególną uwagę do tego, czego oczekuje się od gniazda, nie działa.Być może potrzeba więcej innowacji.Na przykład, obecnie przyglądamy się, jak przekształcić nasze gry sportowe w innowacyjne sloty.Teraz wiemy, że to może być trudne zadanie, zwłaszcza jeśli akceptujesz i "jeśli to nie jest zepsute, nie naprawiaj tego" filozofia tworzenia gier.Jednak, koncentrując się na urządzeniach mobilnych i w niektórych kluczowych gier składnikach, jak my, być może, uda się zapewnić wystarczająco dużo innowacji, nie jest wymyślone na nowo koła.RL: Były niektóre gry, które wyraźnie nie były wykonywane w przeszłości, było by źle mówić inaczej, ale myślę, że niektórzy dostawcy zbyt skupił się na temacie gry lub atrakcyjności marki, który przechwytuje, kosztem nakrętek i śrub pod maską-czyli mechaniki gry.Atrakcyjna grafika przyciąga tłumy, ale trzeba je zabawiać, kiedy pojawiają się – i nadal się bawić.Jeśli nie jesteś fanem "Фулхэма" lub fanem piłki nożnej, można nie spróbować naszą grę, ale jeśli tak, to musisz chcieć pozostać – i ty tego nie zrobisz, jeśli sama gra nie ma nic do polecenia, to nie jest dobre dla gry.W końcu nie można mieć nadwozie Ferrari i silnik "Трабанта".RP: To nie jest gra, która w pełni zależy od jego temat.Zgadzam się z tym, że trudno znaleźć przykład gry na tematykę sportową, która naprawdę trafiła w cel-takie gry bardzo często nie mają masowego atrakcyjności.Jednak z Rainbow Riches Race Day i mechanikiem wewnątrz to wykracza poza potrzeby w pełni polegać na wyścigi konne.Mechanika jest bardzo atrakcyjna, i z za pośrednictwem kaskadowych bębnowa gracze mogą naprawdę odnosić się do stylu rozgrywki, a także zawierać niezbędne odpowiedzialne narzędzia dla bezpieczeństwa graczy, co, oczywiście, zawsze jest priorytetem.Jest dość cienka i zabawny w tym, jak wykorzystuje tematu wyścigów konnych, w przeciwieństwie do twardej, sportowej tematyki gry, która walczy na rynku.Uważam, że wyścigi konne-to emisję, jeśli chodzi o sportowych slotów.Jest wielu twórców, którzy stworzyli bardzo porządne gry wyścigowe, w które lubię grać.RP: Są bardzo ważne, i mamy bardzo duże plany.Wyszliśmy na żywo z Rainbow Riches Race Day na tygodniowym эксклюзиве z Gamesys, i zrobili wiele imprez promocyjnych wokół gry.Na starcie sieci nasz brytyjska handlowy zespół bardzo ciężko pracował z niektórymi z głównych sportowych książek pierwszego poziomu, aby rzeczywiście dać grze najlepszy strzał za okres festiwalu w Cheltenham i poza jego granicami.Plany, które widziałem, wyglądają naprawdę pozytywnie z punktu widzenia cross-sprzedaży, i, nie zważając na to, że Festiwal odbywa się za zamkniętymi drzwiami, spodziewamy się, że będzie to bardzo pracowity tydzień dla operatorów.Jestem osobą, która lubi czuć się hałas челтнемской tygodnie i tworzenie atmosfery.W tym roku będzie inaczej z kilkoma otwartymi bukmacherów i bez tłumu, więc nie jest to tak fajne w tym zakresie, ale w tym samym czasie tworzy czekam online, że trochę więcej.Podczas gdy to jest gorzko-słodka, to także bardzo duża możliwość, i zamierzamy ją wykorzystać do maksimum.MLM: to zależy od tego, jak definiujesz cross-sell.Można oczekiwać, że twoje sportowe gracze przejdą na stronę kasyna witryny i konwersją w ten sposób?Myślę, że chodzi o to, aby dać graczom to, co chcą, i nie należy ich zmusić, by stać się tym, kim nie są.Dlatego na cross-sell, również można określić jako tworzenie hybrydowego publiczności.Wydanie gry w połączeniu z dużymi wydarzeniami, na pewno bardzo przydatna dla reklamy, ale on działa najlepiej w połączeniu z właściwym pozycjonowaniem i/lub krzyżowy promocją.Trzeba także pomyśleć, aby zbudować grę, która przetrwa chwilowy "szum" wielkiego wydarzenia sportowego i która zapewnia prawdziwą oprócz doświadczenia gracza.Okazało się, że nasze gry swipe-in przekształcają około 19% sportowych graczy, a także pomagają przedłużyć ekranowe graczy do 6% i zwiększyć obroty zakładów sportowych o około 2,8%.RL: na pewno mogą być skuteczne, i pragnienie, aby wykorzystać wielkie wydarzenie rozumiem.Trzeba tylko spojrzeć na marketingowe mechanizmy, które każdego roku wchodzą w życie w niedzielę super bowl, żeby to zobaczyć.Ale, jak wspomniano w reklamie, pies jest na całe życie, a nie tylko na boże Narodzenie.Jeśli operatorzy i ich dostawcy chcą, aby ich gry miały trwałość lub stabilnej atrakcyjność, muszą być budowane na długi okres.Jak tylko Złoty puchar zostanie rozegrany w Челтенхэме lub kapitan ma zamiar załatwić do rąk trofeum Euro, chcesz, żeby ludzie cieszyli się grą, związanej z tym wydarzeniem.Jeśli nie, to naprawdę nie więcej niż nowość.JP: Cross-sprzedaż, z pewnością jest dużym czynnikiem dla automatów na temat sportu.Dane dowodzą k br s kasyno paketleri.