Red hot poker rośliny na sprzedaż

najlepszy poker dla przyjaciół online

Rossi Mckee, wiceprezes firmy Casino Technology, rozmawiał wyłącznie z Gambling Insider, aby omówić globalną strategię produkcyjną dostawcy i to, co jest potrzebne do zrozumienia jego klientów.Czy mógłby pan opowiedzieć mi o swojej przeszłości, zanim dołączyć do technologii kasynie?Dostałem dyplom lekarza, lecz po ukończeniu studiów Słodkie Borysow, założyciel i dyrektor generalny firmy Casino Technology, zaprosił mnie do przyłączenia się do tej firmy.W tym czasie nie miałem żadnego doświadczenia w prowadzeniu biznesu.To bardzo interesujące, i byłem ciekaw, co dzieje się w branży gier.Od tego się wszystko zaczęło.Później musiałem nadrobić zaległości i uzyskać dyplom biznesmena.Przystąpienie do technologii kasynie nie wydawało się stałym kroku, ale, jak mówią ludzie, kiedy wchodzi w grę, pozostaje w grze.Można produkować i rozwijać swój produkt bezpośrednio na całym świecie, o czym myślisz, szerząc swoją linię produkcyjną na całym świecie?Technologia kasyno rozpoczęła działalność jako lokalny dostawca, ale szybko rozprzestrzenił się na inne regiony: najpierw na wschód, a następnie na zachód.W 2005 roku postanowiliśmy przekroczyć ocean i udać się do ameryki łacińskiej i Ameryki Północnej.Poszerzając się na arenie międzynarodowej, można oczywiście spróbować pozycjonować się i zobacz, czy dobrze przyjęty swój produkt.Co można zrobić, aby lepiej dopasować się do wymogów rynku i operatora?Oczywiście, zawsze należy patrzeć na logistykę tego, jak będziesz dostarczać produkt.Chcieliśmy, aby nasze dostawy ponad упорядоченными i skuteczne.Obecnie posiadamy zakłady produkcyjne w wielu krajach: dwa w Europie, kilka w Ameryce Północnej, w Meksyku, i pracujemy z partnerem, dostawcą oraz w Azji.Centrum logistyczne spread jest bardzo ważne z punktu widzenia efektywności działania i korzystania z zalet skutecznych sposobów produkcji produktu końcowego.Ze swoim globalnym rozwojem czy uważasz, że pewne określone produkty lub części produktów najlepiej przeprowadzać w określonych regionach?Oczywiście, że istnieją obszary i kraje, które mają większą i lepszą wydajność w produkcji i dostarczaniu określonych produktów.Na przykład, co do sprzętu, to kraje Azji mają ogromne możliwości.Są one w stanie produkować duże partie produktów z większą wydajnością.W ciągu ostatnich 20 lat podnieśli poprzeczkę, i mają bardzo wysokie standardy.Wiele produktów sprzętowych znacznie lepiej dostarczać z Azji.Są inne regiony, gdzie można się udać, jeśli szukasz więcej бутиковых towarów na zamówienie.Regiony te są skoncentrowane i specjalizują się w tej dziedzinie.Nasza unikalna funkcja polega na tym, że trzymamy nasz projekt i nasze inżynierskie rozwoju wewnątrz firmy.Ale potem szukamy optymalne kanały dostaw.Do tworzenia oprogramowania wykorzystujemy zarówno własne, jak i innych firm.Trzymamy większość, około 80% do 90%, w domu.Ale, z pewnością, istnieją obszary, gdzie możemy znaleźć zalety korzystania z umiejętności i doświadczenia lokalnych innych twórców gier.Są one znacznie lepiej znają niektóre lokalne cechy.W Azji i Ameryce Północnej to, zdaje się, dwa różne pojęcia.Jak upewnić się, że rozumiesz swojego klienta?To jest pytanie, które zadaje każdy producent – gdzie jest magia?Istnieją różne narzędzia i metody, aby spróbować to zrozumieć.Przeprowadzamy ankiety i grupy fokusowe, rozmawiamy z operatorami i przyjmujemy ich opinie.Jedna z głównych przydatnych rzeczy, którą odkryliśmy, polegała na tym, aby przeprowadzić testy w terenie z klientami i uważnie śledzić postępy maszyny.Robimy to wszystko, aby spróbować dowiedzieć się oczekiwania graczy i to, co im się podoba i nie podoba.Przed uruchomieniem produktu na dużą skalę przeprowadzamy testy i, oczywiście, muszą wysłuchać wszystkich naszych pracowników z wszystkich naszych różnych miejsc, aby upewnić się, że tworzymy lepszy produkt.Jakie nowe rynki, którymi się zajmujesz, podniecać?Nie mogę wskazać na konkretny rynek, jest wiele ciekawych rzeczy dla nas.Dla każdej firmy jest bardzo różna.Rynkowa orientacja zależy od bardzo wielu czynników.Przede wszystkim, trzeba stale śledzić zmiany w prawie.Zmiany te mogą całkowicie zmienić rynek.Inna sprawa, że naszym głównym celem jest skupienie się na naszych głównych rynkach i zdobywać coraz większą część rynku.Zajmujemy się pewnych biznes-planowanie w celu rozszerzenia i nauki od jednego do dwóch nowych rynków każdego roku.Gambling Insider rozmawiałem z Słodkie Borisov, prezesem zarządu, założycielem i prezydentem Casino Technology, aby funkcja została opublikowana w dzienniku w listopadzie/grudniu; dostępna tutaj od listopada. red hot poker rośliny na sprzedaż.