21 kod promocyjny aplikacji do blackjacka

daftar idn poker depozyt pulsa

Gambling Insider spotkał się z dyrektorem generalnym Hpybet Andreas Кеберлем (z prawej) i przewodniczącym Rady dyrektorów Interwetten Dominikiem Бейером (po lewej stronie), aby porozmawiać o kulturze, niemieckojęzycznych gier rynkach i wiele innych.Na początek, jak wy się znacie i jakie są wasze relacje?AK: znamy się już dwa lata i zaczęli zajmować się biznesem, kiedy Dominik pracował jeszcze w "Спортрадаре".Razem pracowaliśmy nad oficera, portali społecznościowych, itp., i od tego czasu współpracujemy zarówno na poziomie przyjaźni osobistej, jak i na poziomie przedsiębiorstw.Jesteśmy już pół roku jak konkurencja!Ale Dominik koncentruje się na działalności online, a my w Hpybet obecnie koncentruje się na handlu detalicznym w Niemczech i Austrii.Oboje młodzi prezesi (30 i 28 lat).Czy jest to ruch w stronę młodych pracowników czymś wspólnym dla całej Austrii i Niemczech?DB: Szczerze mówiąc, nie sądzę, że to jest trend.To trochę zbieg okoliczności dla nas dwóch, bo ja ostatnio czytałem artykuł, w którym stwierdzono, że średni wiek dyrektora generalnego w niemieckojęzycznej spółki wynosi 54 lata 21 kod promocyjny aplikacji do blackjacka. Ale, w sumie, myślę, że w naszej branży dzieje się jakaś zmiana pokoleń.Przemysł zaczął intensywnie rozwijać się 20-30 lat temu, i wiele osób z tej fazy teraz gotowi iść na emeryturę lub zarobił wystarczająco dużo pieniędzy, aby zajmować się innymi sprawami.Myślę, że to całkiem naturalne.Co do nas, to oboje byli w szczęśliwym położeniu, mając zaszczyt dostać takie doświadczenie i wyzwanie.AK: zgadzam się z Dominikiem, ale ja również powiem, że będzie więcej zmiany pokoleń.Nie tylko dlatego, że doświadczeni ludzie odchodzą na emeryturę; myślę, że nasza branża jest bardzo wyjątkowa.On staje się coraz bardziej cyfrowy: mówić na cyfrowym języku staje się coraz bardziej istotne.Należy również zainstalować jakieś kulturowe zmiany wewnątrz organizacji.Jeśli spojrzeć na silne marki w tym sektorze, kupują wszystkich facetów, których mogą uzyskać od organizacji twórczych, ale wewnątrz organizacji niewiele się zmienia.Jeśli spojrzeć na moją organizację, to średni wiek-do 30 lat, dlatego główną uwagę skupia się całkowicie na cyfrowym duchu.Dzisiaj szybkie i zwinne wygrywają wolnych.Tak że w najbliższych latach zobaczymy zmiany.Jak cię biorą na konferencjach i wydarzeniach branżowych, być może niektóre ze starszych, bardziej doświadczonych liderów branży?DB: Większość z nich jest bardzo profesjonalny.Jeśli rozmawiasz z ludźmi na pewnym poziomie, wiek nie ma większego znaczenia.Dobrze, możesz poprosić kogoś zapytać: "co tu robi ten młody mały facet?" lub coś innego; ale ledwo doświadczyli.Wszystko bardzo profesjonalnie, i przywódcy wiedzą, że jesteś tam z jakiegoś powodu, a nie dla niezwiązanych.W końcu, to wystarczy, aby udowodnić, że to nie w wieku, i mam nadzieję, że udowodnimy to wszystkim naszym pracownikom, partnerom i przemysłu z dnia na dzień.AK: NA koniec dnia mierzą w swoich wyników, niezależnie od tego, 50 lub 30 Woolworths godziny otwarcia dzisiaj kasyno nsw. Szanujemy wszystkich renomowanych i doświadczonych facetów, bo 20-letnie doświadczenie w pracy w branży nie można po prostu uczyć się.Ale również rośnie szacunek do młodego pokolenia, bo bardziej cyfrowy grupa docelowa staje się ważniejsza niż kiedykolwiek.Doświadczony, авторитетному ach, tak trudno iść z duchem czasu i zmienić się.Tak, że istnieje jakiś szacunek w obu kierunkach.Jak Hpybet, jak i w Interwetten uczestniczą w niektórych głośnych piłkarskich спонсорствах.Że twoje firmy starają się uzyskać od tych sponsorskich załączników, ponieważ wiele firm mają różne podejścia do tego obszaru?BOM: mamy różne cele.Mogę mówić za Interwetten: oczywiście, ponieważ pracujemy na różnych rynkach, takich jak Hiszpania, Grecja, Austria, Niemcy i Szwecja, dla każdego rynku mamy różne cele.Na niektórych rynkach rozpoznawalność naszej marki jest już wystarczająco wysoka.W innych przypadkach musimy go budować.Niestety, brak jednolitej strategii dla jednego sponsoringu na różnych rynkach, choć, oczywiście, jest jakiś przelew.Ale, w końcu, sponsoring różni się dla każdego rynku, czy to jest rozpoznawalność marki, zaangażowanie zakładów lub aktywacja fanów.Kiedy podpisujemy sponsorowany ofertę, za każdym razem jest to bardzo indywidualny pakiet dla osiągnięcia konkretnych celów na naszych konkretnych rynkach.Niedawno staliśmy się głównym partnerem zakładów greckiej Superligi, co dla nas jest dość duży krok.W Niemczech, jednak chodzi bardziej o aktywacji stawek i angażowanie fanów, więc cele są różne.Dobrze, że sponsoring można wykorzystać na różne sposoby.AK: Dla Hpybet to nie jest dokładnie ten sam etap, że i dla Interwetten.Zaczęliśmy dwa lata temu z trzech osób; dwa lata później mamy 170 w sześciu biurach w trzech krajach.W Austrii już zajmujemy trzecie miejsce na rynku detalicznym, w Niemczech-piąte.To dobry wzrost, ale teraz nie jest odpowiedni czas do tego, abyśmy stali się wielkimi sponsorami.Doszliśmy do pewnego miejsca, kiedy patrzymy na rzeczy z innego punktu widzenia.Tak więc, na przykład, jeden z naszych spółek-jest to bardziej lub mniej technologiczne partnerstwo, gdzie wspólnie opracowujemy nowe produkty, aby przyciągnąć fanów.W najbliższych rok - dwa będziemy gotowi mówić o sponsoringu w Niemczech.DB: myślę, że i dla Hpybet fakt, że ona zarządza taką ilością sklepów detalicznych, ma również lokalny czynnik, którego u nas nie ma.Jeśli w jednym okolicy wiele sklepów, może być zainteresowany, aby mieć dużą lokalną współpracę.Zawsze нацеливаемся na ogólnopolskiej podstawę, niezależnie od tego, w jakim kraju.Jakie są obecne nastroje w Austrii i Niemczech na temat sponsoringu i reklamy zakładów?A ile kosztuje infinix charger slot. K.: W obu krajach wszystko jest trochę inaczej.Niemcy znacznie bardziej otwarta dla sponsoringu, niż Austria.Jeśli spojrzeć na pieniądze zainwestowane w sponsoring, to zobaczysz, że Niemcy bardziej otwarta dla komercjalizacji sportu.W Austrii sponsoring jest tańsze, i teraz chodzi raczej o emocjach.Teraz bardzo trudno dostać się do gniazda w Niemczech, gdzie ceny wynoszą do wysokości 4-5 mln ($4,4 mln-5,5 mln) w roku.W Austrii jest to trochę skomplikowane, bo jeśli pójdziesz za daleko, otrzymasz wiele złych emocji od fanów.Widzę Niemiec bardziej otwarty.DB: W sumie reklama hazardu nie osiągnęła jeszcze tego poziomu, który był w Hiszpanii, wielkiej Brytanii lub Włoch (do wprowadzenia ograniczeń).W sumie, Niemcy i Austria też bardzo otwarci na tego tematu, bo oni lepiej znają wartość pieniędzy, które wydajemy na marketing.Co mnie dziwi w obecnych dyskusjach w takich krajach, jak wielka Brytania, Itd., to to, że rynek będzie nadal rosnąć bez reklam.Więc dla nas, jak i dla operatora, ograniczenia reklamy-to jeszcze nie najgorsze.Po prostu zwiększamy rentowność.Jednak jeśli spojrzeć na nowych uczestników rynku, to jeszcze trudniej jest uzyskać udział w rynku, jeśli masz nowy marka.Zawsze będą różne kanały komunikacji.Regulatory trudno dogonić branży marketingu.Jeśli reklama telewizyjna jest ograniczona, można umieszczać reklam na kanałach OTT (takich jak Netflix, Amazon i Youtube), bo one są "nowymi dziećmi w bloku"." Przez trzy lata kanały OTT mogą być ograniczone, i wtedy można po prostu przenieść swoje reklamy na coś innego.Istnieje tak wiele różnych sposobów i kanałów do pracy w marketingu i partnerskim przestrzeni.Dlatego konieczne jest odpowiednie rozporządzenie, aby zysk реинвестировалась w ekosystem kraju.Świetnie się odnoszę do tego, aby nie reklamować zbyt agresywnie i obejmować odpowiedzialne gry.Ale, w końcu, zbyt restrykcyjne-to po prostu strata dla медиапространства i dla właścicieli, a także wzrost barier wejścia na rynek dla nowych operatorów.Co Hpybet i Interwetten chcą uzyskać od rynku niemieckiego, biorąc pod uwagę oczekujące zmiany w regulacji?AK: W Hpybet przyzwyczailiśmy się do dysku regulacji w Austrii.W Austrii dziewięć różnych stanów z dziewięcioma różnymi prawami, i mamy kilka licencji.Obecnie są one bardzo różne.W Niemczech to nie jest tak trudne, jak wydaje się czysto internetowych operatorów.Dla nas, jako dla detalicznego operatora, dobrze mieć jasne prawo.Istnieje kilka bardzo ważnych tematów, które wciąż są otwarte, takich jak zakaz kasynie online.Cała branża będzie poruszać się ściśle ze sobą.Różni operatorzy mogą zbliżyć, może to być jakaś konsolidacja między online i ритейлом, zobaczymy nowe formy współpracy.Spodziewam się, że 50% detalicznych operatorów w Niemczech znikną.U nas w Niemczech jest ich około 80, i u wszystkich małych operatorów nie będzie żadnych szans na ominięcie tego rozporządzenia.Transformacja rozpocznie się w przyszłym roku, przynajmniej na 18 miesięcy, a wszystko zależy od wzmocnienia.Widzimy to w Austrii, mamy kilka państw, gdzie to działa świetnie; jeśli zaś nie masz problemów, a jeśli nie, to przymus jest bardzo silne.Ograniczenia nikomu nie pomagają, jeśli nie ma przymusu.DB: Jak już wspomniałem Andreas online-strona tutaj jest nieco inna.Świat online różni się nieco od tego, co było siedem lat temu, kiedy został podpisany traktat Międzypaństwowy o grach hazardowych.Online jest bardzo niedoceniane Umową.W końcu to taka chaotyczna sytuacja.Jeśli były, tworzenie budżetu, co sprawia, że każda odpowiednia firma mniej więcej w październiku-listopadzie, jest to prawie niemożliwe do wykonania, ponieważ nie wiesz, co się stanie z 1 stycznia.Nawet jeśli z lipca 2021 roku będzie wprowadzona właściwego rozporządzenia, to to, że Niemcy sprawia, że już teraz, tworzy największy czarny rynek na świecie w ciągu najbliższych 18 miesięcy.Niektórzy z naszych konkurentów, którzy nie ulegli, jak my lub Bet-at-home, Bwin i inne, po prostu zacierają ręce i czekają na tego okresu transformacji.Nie będą przestrzegać zasad, bo im nie zależy na licencji i zostanie utworzony największy czarny rynek na świecie.To najgorszy scenariusz dla wszystkich.Próba powrotu graczy z czarnego rynku regulowanym wymaga szalonych koszty i bardzo długi czas.Nawet jeśli w świecie online, istnieje system prawny, to będzie trudne: Dania-jedyny sukces daftar idn poker depozyt pulsa.