Jeux de la roulette regle

najbliższe kasyno w pobliżu Twin Falls idaho

Komisja do spraw hazardu (UKGC) zaproponowała dodatkowe obowiązki na rzecz poprawy bezpieczeństwa dzieci od zagrożeń związanych z hazardem w Internecie.Rada odpowiedzialnej strategii hazardu (RGSB) oświadczył, że będzie konstruktywnie współpracować z Komisją, aby zapewnić istnienie skutecznych mechanizmów zapobiegania ryzyka krzywdzenia dzieci i młodzieży, jeśli chodzi o online gier hazardowych.Aby pomóc spełnić swoją obietnicę, UKGC i RGSB zidentyfikowano cztery główne kierunki działań: postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia dostępu dzieci do hazardu online, programy edukacyjne profilaktyki problemowych gier, cyfrowe i online-ryzyko, gromadzenie rzeczywistych danych i zaangażowanie konsumentów.W raporcie opublikowanym UKGC, mówi się, że 25 000 dzieci w wieku od 11 do 16 lat, są problematyczne graczami, a jeszcze 36 000 znajdują się w grupie ryzyka.W swoim oświadczeniu na temat nowej oferty dyrektor wykonawczy Brytyjskiej komisji ds jeux de la roulette regle. hazardu Tim Miller oświadczył: "mamy stałe zaangażowanie na rzecz ochrony dzieci i młodzieży od szkód, które mogą stanowić hazard – to leży w oparciu o to, jak obchodzimy się ich.Poprosiliśmy naszych ekspertów-doradców, Odpowiedzialny Rada strategii hazardu, wziąć pod uwagę ten ważny temat.- Ta rada pomaga nam przekierować i wzmocnić to, co już robimy, i to, co powinniśmy robić dalej.Na przykład, w tym roku będziemy prowadzić ukierunkowane compliance i działań egzekucyjnych w celu zidentyfikowania i wyeliminowania wszelkich słabych punktów w procesach weryfikacji wieku."Ochrona dzieci w epoce cyfrowej-to trudne zadanie, i jak RGSB, tak i nasze badania wykazały, że ona wymaga wielowymiarowego podejścia ze strony nas, rządu, nauczycieli, hazardu firm i rodziców.Będzie to wymagało stałych stałych zobowiązań ze strony Komisji jako regulatora hazardu, a także ze strony wszystkich tych, którzy odgrywa swoją rolę".W dodatku do planów Komisji na rzecz poprawy bezpieczeństwa online, gier dla dzieci, Gambleware, wiodąca brytyjska organizacja charytatywna hazardu, niedawno podała agencja kreatywna M&C Saatchi, aby pomóc opracować nową bezpieczną kampanię hazardu.W oświadczeniu GambleAware mówiło się: "Reklama jest ważnym elementem podnoszenia świadomości i mamy nadzieję, że kampania zagra swoją rolę we współpracy z innymi sektorami społeczeństwa".Szef Komisji ds automaty do gry. hazardu Tim Miller wezwał rząd, nauczycieli, operatorów, rodziców i regulatorów pomóc rozwiązać sytuację. które z największym prawdopodobieństwem wygrają.