Bain de soleil plastique geant casino

kasyno w pobliżu centrum los angeles

"To jeden z kluczowych problemów stojących przed bukmachera przemysłem.Powinni sobie uświadomić to, a nie zaprzeczać.Jest to opinia Matta Wilsona, dyrektora generalnego Ball Street, o regulacji reklamy w keno sektorze.Przez długi czas reklamowe debaty szalał w wielkiej Brytanii, gdzie opiera się wydawca serwisów wideo i agencja pełnego cyklu Ball Street.Jest to niezwykle częstym tematem do dyskusji, i Wilson widział ewolucji reklamy hazardu – lub jej brak – z pierwszej ręki, pracując handlowych dyrektorem radia Talksport, zanim stał się współzałożycielem własnej firmy medialnej.W całej branży krążą pogłoski o zmianie podejścia, ale bardzo mało dowodów na to, że z tym coś zrobić.Wyjaśnia: "naprawdę myślę, że to, jak ludzie zachowują się, prawie zaprzeczają temu.W tej kategorii nie ma kreatywność i długoterminowe myślenie strategiczne."Jeśli regulacja będzie się nasilać, to coś, w co trzeba zainwestować już teraz, to nie ładunek nadmiernej uwagi, który zawiera, jak telewizja i tradycyjne MEDIA, partnerskie relacje klubów piłkarskich, których jest tak dużo, że nie mogę nawet powiedzieć, że różnica między nimi".Tam, gdzie większość firm obecnie reklamują się przez wyżej wymienione formy tradycyjnych mediów, Ball street przeciwstawia się tej tendencji i ma wymierne wyniki, aby pokazać jej.Przez swój kanał XO Youtube i fan MEDIA, takie jak AFTV (wcześniej Arsenal Fan TV) i Redmen TV, Ball Street zebrała 250 milionów organicznych odsłon w sezonie dla marek i otrzymała pozytywne opinie na temat charakteru swojej reklamy.Ale ten rodzaj marketingu, zdaniem Wilsona, jest związana nie tylko z sukcesem.To konieczność dla branży hazardu teraz, w świetle tego, co dzieje się w regulacyjnych kręgach.Całkowity zakaz reklamy we Włoszech jest doskonałym przykładem, i komentarze zastępcy lidera partii Pracy Tom Watson o zakazie reklamy hazardu podczas bezpośredniej transmisji sportowych w wielkiej Brytanii potwierdzają obawy Wilsona.On kontynuuje: "To, że trzeba inwestować, to tworzenie własnej społeczności i treści dla tych przypadków, gdy telewizja czy sponsoring koszule nie są już dostępne.Jestem prawie pewien, że tak będzie jest dozwolone tworzyć treści dla tych, którzy zarejestrują się w twojej CRM lub portalach społecznościowych.Jest to wyzwanie, i to właśnie na tym powinni się skupić.Ale ja nie widzę wielu, kto to robi.- Jeśli to robią, to działają od lewej do prawej, a nie od prawej do lewej.Mam na myśli, że trzeba przeprojektować to i powiedzieć:"Jeśli ja chcę, aby fani subskrybuje mojej strony, muszę pracować z ludźmi, którzy rozumieją fanów i fanów na portalach społecznościowych".Premier league, według dyrektora generalnego "Ball street", jest tego przykładem.Wilson powiedział: "Premier league jako marka nie jest blisko konsumenta.Tak, patrzymy piłka nożna, Premier league, ale my nie siedzimy tutaj i nie myślimy: "kochamy Premier league" bain de soleil plastique geant casino. Dokładnie tak samo kochamy nasze drużyny piłkarskie, ale tylko dlatego, że zawierają umowę z marką, to nie każe nam kochać tę markę."Są miejsca, gdzie jest niedoceniany uwagę i gdzie fani są zajęte.To jest naprawdę to, dokąd firmy muszą inwestować swoje pieniądze i uwagę - tworzenie społeczności, która jest znaczny i zaangażowanych".Naturalnie jednak, że współczesna zróżnicowane strategia marketingowa ma więcej zalet, niż tylko poślizg pod radarem regulatora.Jeden z nich-zaangażowanie w skali: poglądy, słuchacze i czytelnicy, którzy naprawdę są zainteresowani tym, co trawią.Sponsoring lub produkcji takich treści, twierdzi Wilson, zapewnia znacznie wyższy zwrot z inwestycji dla operatorów i oddziałów.On mówi: "Jest wiele naprawdę zapracowanych tym, którzy mają długą formę.Na przykład, podcast Joe Rogan: to sprawia, że kilka podcastów w tygodniu po 2-3 godziny.Niektóre z tych podcastów są tak dobre, że będę tam siedzieć i słuchać tego samego siedem razy."Mamy wiele długich treści, takich jak Prawdziwy podcast Jordy lub RedMen TV.Ludzie naprawdę cieszą się tą treścią, i te przeglądy związane z wideo z trzema milionami odsłon z сфабрикованного kontekstu...wielu ludzi oszukuje to, że wygląda dobrze.Dlaczego więc coraz więcej firm hazardowych nie biorą tę taktykę?"Myślę, że jest trochę hipokryzji między tym, jak ludzie żyją swoim życiem i tym, jak ludzie handlują" - mówi Wilson."Jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że osoby decyzyjne w biznesie – i to, co robili wcześniej, i którzy wiedzą – to jest to, co dyktuje rozwiązania, które są akceptowane i promowane, a nie" jak ludzie żyją swoim życiem i jak idziemy do niego?"- To fundamentalna prawda.Jesteśmy w trakcie zmiany paradygmatu, a niektórzy ludzie postępują dalej od innych.Minie kilka lat, zanim niektórzy operatorzy zwrócą się i powiedzą:"Na co wydawaliśmy nasze pieniądze to wszystko czas?"Rozszerzony wywiad z Wilsonem będzie włączone w październikowym wydaniu magazynu "Трафикология" – zarejestruj się za darmo tutaj indyjskie kasyno w pobliżu wichita ks.