Jak wygrać w kasynie automaty

wsparcie załogi napad na kasyno agresywne

W tym tygodniu grupa All Party Betting & Gaming przeprowadziła warsztaty w Portcullis House w Westminster, pytając grupę ekspertów, czy chcą gracze kontrolować i czy dostają tyle.Warsztat ten został oparty na raporcie grupy Senet pod nazwą; In Control: Jak wspierać bardziej bezpieczne hazardu z wykorzystaniem podejścia zmiany zachowania.Wśród prelegentów byli Damon De Litowo, dyrektor zarządzający i szef strategii, раскрывающей rzeczywistość; Sarah Ханратти, dyrektor generalny Senet Group; Wes Hymes, prezes Stowarzyszenia zdalnych gier hazardowych (RGA); i John White, dyrektor generalny Bacta.Członkowie zespołu występowali przed publicznością w ciągu 10 minut każdy, aby wyjaśnić swoje myśli na temat badań i problemów.DDI: Zanim przejdę do szczegółów i odpowiem, czy wystarczy kontrolujemy graczy, chcę tylko wziąć pod uwagę, jak doszliśmy do tego wniosku.Że oni naprawdę chcą kontroli.W naszych własnych badaniach spędzaliśmy dużo czasu z ludźmi, którzy grają w gry hazardowe.Będziemy wybierali ludzi do nauki z różnych zawodów, grup wiekowych, płci, dochodu, obszaru geograficznego i różnych kanałów hazardu.Przejrzeliśmy całą branżę i używali wskaźnik ważności problemowych hazardu, aby upewnić się, że mamy wzór, który obejmuje wszystkie rodzaje graczy; nie chcieliśmy po prostu skupić się na problematycznych graczy.Indeks-jest to test, który jest używany, gdy gracze zadają szereg pytań, które dają im ocenę.Jeśli są powyżej określonej liczby, to oni są problemem graczem.Okazało się, że pomimo dużych różnic między ludźmi z punktu widzenia okoliczności i nawyków do hazardu, prawie wszystkie z nich w pewnym momencie przeżywały czasy, kiedy czuli, że stracił kontrolę.Krótko mówiąc, dla wszystkich graczy, z którymi rozmawialiśmy, którzy kochają grać i chcą nadal to robić, ostatecznym celem było pozostać pod kontrolą.Gdy patrzeliśmy na punkty, które im nadano w trakcie badania okazało się, że powinny one być oceniane znacznie wyżej, niż były.Innym ważnym punktem jest to, że ludzie, którzy mieli największą kontrolę nad tym, jak grali, byli często ludźmi, którzy przegrali w największym stopniu w przeszłości.Na przykład, jeden z najbardziej kontrolowanych przez graczy w naszym badaniu nazwiemy Tomem.Był strażnikiem w swoje 50 lat, i miał dość poważny problem z hazardem wiele lat temu.To było warte Tego rodziny i domu.Ma pewne działanie, nakładającego ograniczenia, ale ono trwa dalej.Teraz robi zakłady sportowe tylko kilka razy w tygodniu.On sprawia, że zakłady tylko w gotówce i zabiera ze sobą tylko 20 funtów, kiedy wychodzi.On sprawia, że zakłady tylko w instytucjach handlowych, którym może ufać, i spędza w nich jak najmniej czasu.Regularnie sprawdzić swoje konto bankowe, aby upewnić się, że nie перерасходует.On wie przestrzeń, gdzie może grać i czuć się pod kontrolą.Warto również powiedzieć, że nadal bardzo kocha hazard.Zakłady, które robi co tydzień, to jedne z niewielu rzeczy, które mówi, że robi to dla siebie.W czym może pomóc branża?Wiemy, że istnieje pewne rozczarowanie, ponieważ gracze nie korzystają z narzędzi tak, jak chciałbym branży.Nadal wydaje się, że odpowiedzialne gry wiadomości właściwie nie mówią o rzeczach, które motywują graczy instalować granicy.Narzędzia wydają się czymś dodatkowym, a nie w zintegrowanym doświadczenie gracza.Ludzie nie muszą spaść na dno, jak To robił Tym, aby budować strategie, które pomagają im grać w gry hazardowe stały, przyjemny sposób.Sz.: Zobaczyliśmy prawdziwą okazję współpracować z ekspertami w behawioralna инсайту, aby zrobić prawdziwe nurkowanie głębokie.W krajobrazie badań hazardu na pewno istnieją pewne luki, i to wydawało się realną możliwością pójść dalej, niż tylko wiadomości, i zrozumieć, jak hazard wyglądają w realnym świecie.Wzięliśmy jakieś prawdziwe kluczowe wnioski z tego badania, i zrozumienie świata rzeczywistego-jest to numer jeden.To, co ludzie mówią, co robią, i to, co oni właściwie robią w świecie rzeczywistym, znacznie się różnią.My, jako organizatorzy bezpiecznych gier, muszą zrozumieć te motywy, a następnie w ogóle zrobić tak, aby graczom było łatwiej kontrolować sytuację.Zdaliśmy sobie sprawę, że nie muszą przenosić odpowiedzialności na graczy, aby znaleźć te poziomy kontroli.To kluczowe pytanie dla nas.Być pod kontrolą ważne dla wszystkich.Co również niezwykle pouczające, tak to to, ile warstw wplątuje w to.Myślę, że ryzykujemy dostać się w bardzo binarną dyskusję o graczach, i zapominamy, jak bardzo są skomplikowane osobowości.Aby odpowiedzieć na pytanie: czy wystarczy dajemy graczom kontroli?Chciałbym, aby przemysł całkowicie zawładnęła to i zapytała: jak możemy robić więcej?Istnieje kilka wspaniałych przykładów innowacji zachodzących w różnych firmach i muszą być wykonane bez tarć i wbudowane w gry i hazard systemy.Najważniejsze informacje, które możemy wziąć z innych sektorów, polega na tym, że wszystko to jest związane z personalizacją.Możliwe, że jeden gracz jest naprawdę dobrze rozumie zyski i straty, i w tym przypadku to narzędzie jest wspaniały.Inny gracz może chcieć upewnić się, że ma dobre rozmowy z rodziną, i to jest naprawdę ciekawe.Niech dany biznes zobacz wszystkie możliwości i pomyśleć o niektórych wyzwalaczy.Być pod kontrolą-to wielkie przesłanie, i przynieść go jako pozytywnego dziedzictwa zmiany-to jest wielka rzecz teraz.Być pod kontrolą-to absolutny klucz, a my musimy zrobić jak najwięcej, aby nadal robić więcej.WH: chcę powiedzieć o narzędziach do zarządzania graczem.Porozmawiajmy o pierwszej warstwie.To, że Komisja do spraw hazardu wymaga od operatorów.Dlatego, jeśli czujesz, że masz problem z hazardem, możesz wskazać Gamble Aware lub GamStop jako przykład.Mamy ograniczenia na czas trwania sesji, dostęp do historii kont, sprawdzanie w czasie rzeczywistym i opcji samowykluczenia.Powinny one być wykonane dla wszystkich klientów.Nie dla segmentu, nie dla demograficznej grupy, a dla wszystkich klientów.Jest to pierwszy poziom, to jest to, co jest od nas wymagane z punktu widzenia regulacji.Na tym się nie kończy.Przejdźmy do narzędzi, dobrowolnie przekazanych przez operatorów, warstwa druga.Limity strat, ustawianie czasu gry, limity czasu, dni wyjątki, rachunku zysków i strat.Masz również Gamstop, gdzie przemysł połączyła się i zdałam sobie sprawę, że potrzebuje schemat samowykluczenia z kilkoma operatorami.Trzeci poziom to obszar systemów, nad którymi pracujemy.Jeden z nich-sprawdzanie dostępności.Pracowaliśmy nad tym w ciągu ostatnich 12 miesięcy i mamy nadzieję doprowadzić to do końca lata.To pozwoli nam zbudować profil klientów i zacząć uczyć się techniki interwencji oparte na finansowym stresie, a nie tylko analizy zachowania.A co геймдизайна?Testujemy ponad 40 czynników projektowania gier, w celu określenia, czy są jakieś z tych cech towarowym lub szkodą.Czwarty poziom zakłada wsparcie z zewnątrz, w takich dziedzinach, jak bankowość.Dalej jest filtrowanie oprogramowania; wiemy, że gracze mogą pobrać oprogramowanie, które powstrzymuje ich od hazardu.Jest to bardzo ważne dla самоисключающихся klientów.Naliczyłem 20 narzędzi dla branży, ale jakie są najważniejsze wyzwania dla branży, kiedy ona wie, że ma ten zestaw narzędzi?Jeden z nich-świadomość.Jeśli nie wiesz, że istnieją narzędzia, prawdopodobnie u ciebie ich nie ma.Inne pytania-to łatwość dostępu, reakcja klientów, technologii i nauki.Dałem ci cztery warstwy, 20 narzędzi i sześć zadań.To są rzeczy, z którymi budzimy się każdego dnia jak przemysł, to są rzeczy, nad którymi pracujemy z fokus-grupami, próbując poruszać się do przodu, abyśmy odnosili się do swojej odpowiedzialności tak samo poważnie, jak i sami gracze.JW: W Bacta mamy tylko полфута w grach hazardowych, a u nas często jest swego rodzaju stycznym spojrzenie na niektóre debaty, które zdarzają się w branży.Jeden moment, który chcę zrobić od samego początku, będzie odzwierciedlać niektóre rzeczy, które zostały już wypowiedziane.Sądząc po naszemu doświadczeniu w pracy z hazardem, masz taki szeroki krąg zaangażowanych ludzi.Oni wszyscy grają w różne rzeczy w różnym czasie w różnych miejscach.Dlatego, kiedy mówisz o tym, że losowa strona produktu jest pod kontrolą, nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich, absolutnie nie.Jest to jeden z kluczowych wniosków z raportu, przygotowanego na zlecenie Сенета.Wszyscy chcemy mieć stabilną hazard i zminimalizować ryzyko, któremu poddawane są nasi zawodnicy.My nigdy nie będziemy w stanie uwolnić się od niego, jak i od alkoholu.Ale chcemy ograniczyć to do minimum, a jeśli damy graczom dobry czas, kiedy czują, że kontrolują swoje zachowanie, wrócą, i to będzie dobre dla biznesu.Tak, że to po prostu wydaje się słuszne-dać graczom kontrolę.Oznacza to, że robią rozsądny wybór w stosunku do tego, co robią.Po występie uczestników dyskusji przewodniczący Grupy Philip Davis M, N rozpoczął sesję pytań i odpowiedzi.Zapytał dyrektora RGA, czy były ukryte narzędzia.CZW: To prowadzi nas z powrotem do mojego punktu widzenia o uważności.Oczywiście, że możesz połączyć się ze strony głównej, ale jest również problem z kierunkowskazami.To jest jedna z rzeczy, na które patrzymy.Masz rację, jest to wyzwanie, z którym mamy do czynienia, i mamy jeszcze wiele do zrobienia.Pytania następnie przyszedł z odbiorców; Czy Уиллоуз, dyrektor generalny YGAM, zapytał, czy są jakieś niezamierzone skutki tych narzędzi, przeznaczonych do pomocy, w tym edukacji.ДДИ: Hazard przemysł chce, aby ludzie byli poinformowani.Ludzie lubią grać w gry hazardowe, robią to od zawsze.Przez długi czas główną uwagę zwrócono na haseł, teraz-narzędzi.My, jako naukowcy, mówimy, że trzeba połączyć te dwie rzeczy.Sz.: Myślę, że to ciekawy moment, i istnieje wiele analogii, które można przeprowadzić.Kiedy zacząć rozmawiać z dziećmi o kluczowych problemach?Jesteśmy prawie rozmawiamy z nimi zbyt późno.Jeśli spojrzeć na dane, większość dzieci zaczynają mówić o grach hazardowych, zawierając zakład z kolegami na placu zabaw.Dzieci mówią o grach hazardowych znacznie wcześniej, niż myśleliśmy; to było bardzo podobne do pijaństwa.Dzieci w wieku 8, 9 i 10 lat rozmawialiśmy o tym, ale ich rodzice nic nie powiedzieli w ciągu wielu lat.Myślę, że jest realna możliwość spędzić ten konstruktywne rozmowy wcześniej.Ostatnie, co chcemy zrobić, to jak wygrać w kasynie automaty.