Jak zawsze wygrywać online ruletka

filadelfia ms kasyno golden moon

Coraz większa liczba deweloperów gier zwracają się do мультистудийным strategie rozszerzenia swojej oferty treści RGS, że staje się oczywiste zmiany w modelu agregacji treści.Poprosiliśmy Adriana Bailey, dyrektor zarządzający Pariplay, Stuarta Mccarthy, kierownika Partnerów i programów Yggdrasil, i Andy Уитворта, dyrektora handlowego White Hat Gaming, dowiedzieć się siłę napędową tej trendy i to, co ona oznacza dla przyszłości dystrybucji treści visionary.Oboje szukają sposobów, aby odróżnić się i oferta szerokiej gamy treści od kilku studiów-jest to jeden ze sposobów, aby to zrobić.Uruchomiliśmy nasz program Ignite w 2016 roku, aby wspierać niezależnych dostawców, chcących wydobyć treści na nowy poziom, wykorzystując nasze technologie, zasoby i doświadczenie.Jednak to partnerstwo jest korzystne dla obu stron, ponieważ ono zapewnia nam ekskluzywne treści i tworzy USP, który możemy wykorzystać w kontaktach z potencjalnymi partnerami-operatorami.Jest to sytuacja korzystna dla wszystkich uczestników.Stuart Mccarthy (SM): Kiedy zrobiliśmy krok do tyłu w 2017 roku, aby zaprosić studia na naszej platformy RGS, nasza motywacja polegała na tym, aby poszerzyć paletę gier dostępnych Yggdrasil naszym partnerom-operatorom, abyśmy mogli lepiej zaspokoić ich potrzeby.Z braku lepszego wyrażenia chcieliśmy dodać więcej opcji w menu.Możemy również uznali, że wraz z pojawieniem się burzliwa unii regulowanego rynku gier pojawiła się możliwość zaoferowania młodym studiom sprawdzony i stabilny sposób na rynek, gdzie będziemy mogli poradzić sobie z ciężką pracą w zakresie dostosowania do wymogów regulacyjnych, a także z integracją i licencji.To pomaga uwolnić twórczy potencjał, pozwalając studiom skupić się na tym, co robią najlepiej.W momencie powstania YG Masters zajmowała się кураторством portfolio treści partnerskich studiów, który na różne sposoby rozmawiałem z graczami o własnych produktów Yggdrasil z alternatywnej mechaniki i filozofią projektowania.Szybko stało się jasne, że u operatorów ma apetyt do różnej treści, dlatego musimy dostosować i poprawić naszą model i metody pracy, aby znacznie zwiększyć ilość partnerskich studiów, z którymi współpracujemy, a następnie różnorodność smaków i ilość gier, które wyprowadzamy na rynek pod flagą Yggdrasil.Andy Whitworth (AW): Istnieje bardzo wiele przyczyn.Najważniejsze dla dostawców-to wzrost lub obrona udziału w rynku, która zależy od innowacyjności i jakości oferowanego przez grupę produktu.Obecność kilku studiów, które konkurują wewnątrz firmy, popycha każdą studia do dostarczenia lepszej treści.Jaskrawym tego przykładem było to, kiedy NetEnt nabyła Red Tiger lub jak widzimy, że treści MGS znacznie poprawił się w ostatnich latach dzięki ich мультистудийному podejściu.Wymiana układów SCALONYCH, najlepszych praktyk i tworzenie gier CoLab usług ekscytujące nowe możliwości i musi poprawić wszystkie studia w ramach grupy z punktu widzenia innowacji, a także standardów i szybkości tworzenia, skurcz w czasie.Oprócz tego, jeśli dostawca łączy swoje studia razem z punktu widzenia wspólnych obszarów, takich jak compliance, prawo i HR, uzyskuje się synergiczne oszczędności i poprawia zasięg na rynku.Czytelny i aktualny sterownik do tego jest regulacja stanów ZJEDNOCZONYCH.Wszystkie oczy patrzą na USA, czy jest to operator, wchodzący w studio lub zakupu jej, aby przyspieszyć wyjście na rynek, jak to zrobił Bragg ze swoimi niedawnymi akwizycje, aby sprzedać ją istniejącym amerykańskim operatorom.AU: Dla operatorów to ma zarówno zalety, jak i wady.Korzyści polegają na tym, że jakość treści poprawia doświadczenie graczy.Mniejsze dostawcy korzystają z bieżącej sieci integracji i zgodności nabywców, dlatego zawartość może objąć więcej rynków operatorów, co jest dużym plusem.Dla operatora to musi oznaczać, że więcej studia mogą korzystać z tych samych reklamowe i back-biurowe narzędzia, a ilość dodatkowych funkcji, które muszą utrzymywać, może być zmniejszona, co oszczędza koszty i pozwala skoncentrować zasoby w innym miejscu.Wady polegają na tym, że operatorzy muszą być pewni, że nie mają jaj w jednym koszyku, i są one zobowiązane do kogoś, ponieważ stają się one większe i mocniejsze, widzieliśmy, jak ten problem wyszła na pierwszy plan z Covid, gdy niektóre tapety na studia zostały tymczasowo zamknięte.Zazwyczaj łatwiej jest wynegocjować bardziej sprawiedliwego handlu z nowym dostawcą, niż z istniejącym, w związku z tym istnieje ryzyko wzrostu cen lub bardziej twardych negocjacji w miarę wchłaniania małych studiów.Ponadto, dostawca może stracić swoją indywidualność i wolność, jeśli przybierająca studio będzie narzucać wiele zmian.Teraz to też zależy od rynku.W UE, na przykład, White Hat Gaming ma 118 operatorów, że bardzo dużo wsparcia.Tymczasem w stanach ZJEDNOCZONYCH, jak musimy budować nasz dostawca casino oferuje dla partnerów, takich jak Barstool Sports i Penn International, dla których prędkość jest kluczowym czynnikiem.AB: Operatorzy mogą korzystać z bardziej ekskluzywnych materiałów, które mogą dostarczyć dostawcy z szerokiej oferty RGS.Te studia często są mniejsze i mają unikalne treści, które mogą być niedostępne w innych miejscach.To pomoże operatorom nicowania.Z drugiej strony, agregacja oferuje wiele korzyści i sprawia, że większość ciężkiej pracy zarówno dla dostawców, jak i dla operatorów, nic więc dziwnego, że coraz więcej operatorów decydują się na ich użycie.Pariplay oferuje platformę agregacji, fuzja, a także program Ignite, więc możemy połączyć dwa produkty dla jeszcze lepszej dystrybucji na rzecz zarówno dostawców, jak i operatorów.SM: Krok windy dla agregacji zawsze polegała na tym, że operatorzy otrzymują szeroki wybór treści gry kosztem wspólnej integracji i związanych z tym korzyści z punktu widzenia braku konieczności zarządzać wieloma integracjami, komercyjnymi relacjami, reportażem i systemami sztucznymi kosztami, które pochodzą z podłączeniem studiów.Rzeczywistość była i pozostaje taki, że tradycyjne agregacja jest brudny i trudny biznes, z różnym skutkiem.RGS to RGS zbliżona do kociej stada w tej mierze, w jakiej jest bardzo trudno prowadzić studia w spójny sposób dostawy z "kolejnymi łańcuchem" integracji, SLA, położeniem serwera, regulowane rynkowych problemami i różnymi cenami i umów umowami do zarządzania.Ponadto, należy sprawdzić, gdzie znajduje się obecnie skupić dużych platform agregatorów starej szkoły i jaki to ma wpływ.Moim zdaniem, i zdaniem wielu studiów, z którymi rozmawiam, główne platformy-agregatorów, wygląda na to, koncentruje się na możliwościach USA, zepchnięcie na dalszy plan Europy i w pewnym stopniu swoje europejskie potrzeby klientów, i w tym samym czasie kupuje studia, aby poszerzyć swoją atrakcyjność w tej przestrzeni.W Иггдрасиле mamy bardzo jasne wyobrażenie o naszej ценностном ofercie operatorów.Pozwalamy studiom встроиться bezpośrednio w naszą platformę bezszwowym i elastyczny sposób, co oznacza, że możemy bezpiecznie dostarczamy mapę drogową, zapakowane z najlepszymi wykonawcami Yggdrasil, wraz z najlepszych, ekskluzywnych i najbardziej istotne dla rynku treścią od niezależnych, nowych i utworzonych studiów.Wszystko zapakowane do wysyłki na rynki regulowane i nanoszone w znane narzędzia marketingowe Yggdrasil BOOST™ i serwisowane zgodnie z istniejącymi kontraktami i komercyjne warunki.Ponadto, możemy również odkryli nasz magazyn IP przez to, co nazywamy naszym programem GEM (Game Engagement Mechanics), koncesjonowanie sprawdzone mechaniki gry, takie jak GIGABLOX™ i MULTIMAX™ dla naszych partnerów.CM: Przepowiadać przyszłość, jak wiadomo, jest niebezpieczne, zwłaszcza, gdy prognozy są przywiązani do papierze.Te rzeczy są jednak pewne: regulacja będzie nadal się rozwijać i rozwijać, konsolidacja będzie trwać zarówno B2B, jak i B2C-arenach, a operatorzy będą nadal dążyć do uproszczonego sposobu prowadzenia biznesu.Dla mnie to wskazuje na przyszłość, gdzie operatorzy będą wybierać integracji, aż do tych, które mogą zaoferować szeroką gamę odpowiedniej treści na wszystkich rynkach wiarygodnym, rzetelnym i handlowych w przejrzysty sposób zarządzania złożonością.AB: Tradycyjna агрегационная model nigdzie się nie wybiera.To rozwiązuje wiele bólów głowy, które były u dostawców i operatorów w przeszłości, zapewniając zamiast tego uporządkowana i płynny proces.Jednak spodziewamy się, że więcej twórców sloty pójdą w drodze oferty treści od kilku studiów, aby móc zaoferować coś wyjątkowego i wyróżniać się.Ta branża jest znana z innowacji, i cały czas widzimy, jak niszczyciele wychodzą na rynek i przesuwanie granic, więc to będzie interesujące zobaczyć, jak agregacja treści będzie rozwijać w ciągu najbliższych kilku lat.AW: myślę, że to z powodu tego, że na rynku nadal przybywa więcej nowych studiów, niż kiedykolwiek, z regulacją jedynym sposobem, aby dostać się masowe to być częścią dużej grupy.Duże dostawcy będą nadal kupować udane małe studio, aby utrzymać udział w rynku i używać IP i innowacje w ramach grupy.Patrząc na STANY zjednoczone w porównaniu z UE, tam żyją tylko 10 dostawców.Operatorzy i gracze nadrobić w najbliższych latach i zwiększą popyt na ten lub inny treści.USA-dysk, kochanie rynek z dużą ilością problemów z zachowaniem wymogów, na który mają dużo czasu, aby się zalogować.Aby to zadziałało, musisz być we wszystkich stanach, więc naprawdę trzeba współpracować, aby uzyskać dostęp do tego rynku.Jeden z największych operatorów kasyn i bukmacherów w USA MGM Resorts International, znajduje się na progu zakończenia transakcji, która, jego zdaniem, zmieni zasady gry.MGM chce odkupić Entain Plc, aby w pełni kontrolować wspólnie przewodniczył operatora zakładów sportowych BetMGM, i teraz może zrobić jeszcze jeden zakład.Jeszcze w styczniu MGM Elas Digital, oprogramowanie firmy w блокчейн przestrzeni, zaprezentowała w australijski Senat raport z dokładnym opisem możliwości Bitcoin SV.Artykuł został zaprezentowany jako część większej partii z 60 artykułów przedstawicieli branży, w tym криптобиржу Kraken, bankowe i ubezpieczeniowe firmy, regulatory i eve jak zawsze wygrywać online ruletka.